Domů / Vše o nákupu - časté otázky
Facebook

Vše o nákupu - časté otázky

ČASTÉ OTÁZKY ZÁKAZNÍKA PŘED NÁKUPEM NA E-SHOPU.

Na této stránce jsme pro Vás připravili odpovědi na otázky, které si zákazník nejčastěji klade před uskutečněním nákupu. V případě, že se rozhodnete objednat si produkty na našem e-shopu PRIMASPLAT.cz, dozvíte se, jakými způsoby můžete zboží zaplatit, kdy Vám bude objednané zboží doručeno, jaká bude cena poštovného a mnohé další užitečné informace.

Pokud zde nenajdete odpověď na otázku, která je pro Vás důležitá, nebo pokud Vám není cokoli jasné, neváhejte nás prosím kontaktovat. Přejeme si, abyste měli maximální jistotu, a aby pro Vás bylo nakupování snadné a příjemné.

 

JAK MÁM POSTUPOVAT PŘI OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ PRIMASPLAT.CZ ?

Obsah webových stránek PRIMASPLAT.cz jsme se snažili přizpůsobit tak, aby pro Vás bylo nakupování snadné, rychlé, přehledné a intuitivní. V případě, že máte o některý produkt zájem, stačí v detailu produktu zvolit množství (počet kusů), popřípadě jiné volitelné parametry, a tlačítkem „DO KOŠÍKU“ přidáte zboží do svého nákupního košíku.  Do něj si můžete přidávat další produkty, které si přejete přikoupit, nebo pokud už jste si obsahem košíku jisti, tzn. zbožím které si přejete objednat, zvolte tlačítko „Pokračovat na další krok“ (tam bude nutné vyplnit adresu a další údaje nezbytné pro doručení zboží). Po odeslání finální objednávky Vám bude na Váš uvedený e-mail, zaslána potvrzující zpráva o přijetí objednávky.

 

JAK MOHU ZA OBJEDNANÉ ZBOŽÍ ZAPLATIT ?

Nabízíme Vám prozatím 2 možnosti platby za zboží, které si volíte sami v nákupním košíku, v rámci objednávkového procesu.

1.) PLATBY BANKOVNÍM PŘEVODEM na účet č. 738880227/5500, vedený u Raiffesenbank, a.s , který je určen pro platby v rámci České republiky (v Kč,-), a dále na bankovní účet č. 2914967081/1100, vedený u Tatra Banka, a.s., určený pro platby v rámci Slovenské republiky (v Eur,-). Vaše objednávka je odesílána jakmile máme připsané peněžní prostředky na našem účtu. Zpravidla to jsou 2-3 pracovní dny. Odeslání zboží je možno urychlit, pokud nám pošlete potvrzení a provedené platbě.

2.) NA DOBÍRKU, klasicky a pohodlně, kdy za zboží zaplatíte až při jeho převzetí. Zboží je odesláno po zpracování Vaši objednávky, nejpozději následující pracovní den.

Připravujeme pro Vás i třetí způsob – PLATBU KARTOU, která bude nejen rychlá, ale také bezpečná. Nemusíte se ničeho obávat, nebudeme mít přístup k údajům o Vaší kartě. Podporujeme bezpečný protokol 3D Secure. Tento systém bude umožňovat okamžité připsání peněz na náš účet, takže Vám zboží můžeme odeslat obratem, nejpozději následující pracovní den.

 

KDY MOHU OČEKÁVAT DORUČENÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ ?

Nové objednávky přijímáme v průběhu celého dne. Zpravidla trvá celý proces 2 a více dní, v návaznosti na Vámi zvolený druh dopravy a platby za zboží. Pokud není zboží z nějakého důvodu skladem, informujeme zákazníka, a navrhneme společně další možné způsoby řešení. Včetně náhradního termínu doručení zboží.

 

JAKÝM ZPŮSOBEM MI BUDE ZBOŽÍ DORUČENO ?

Zásilky posíláme prostřednictvím služeb České a Slovenské pošty.
1.) ČESKÁ POŠTA – garantováno dodání zásilky do 24 hodin od podání z naší strany v případě, že nenastanou na straně České pošty nepředvídatelné události. Pohyb své zásilky můžete sledovat online na stránkách ČP. V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude Vám zásilka uložena na Vaší ukládací poště. (zpravidla v místě adresy dodání).
Máte možnost zvolit si způsob dodání tzv. „BALÍK DO RUKY“ 

2.) SLOVENSKÁ POŠTA – rovněž garantováno doručení zásilky do 24 hodin od podání z naší strany, v případě, že nenastanou na straně Slovenské pošty nepředvídatelné události. Pohyb své zásilky můžete sledovat online na stránkách SP. V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude Vám zásilka uložena na ukládací poště.

3.) OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ v rámci našich odběrných míst v Opavě, Ostravě, Brně a Olomouci. V tomto případě prosím vždy vyčkejte na náš kontakt, kdy si můžete zboží vyzvednout.

4.) ZÁSILKOVNA.CZ - OSOBNÍ ODBĚR
Díky naší spolupráci se Zásilkovna máte možnost si zakoupené produkty vyzvednout na více než 400 výdejních místech po celé ČR i na Slovensku.
Váš balíček bude uložen k vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě společnosti Zásilkovna, kde si ho můžete vyzvednout, kdy se Vám to hodí. Obvyklá doba doručení zásilky na výdejní místo je 1 - 2 pracovní dny od expedice.
 

JAKÁ JE CENA POŠTOVNÉHO ?

Poštovné v rámci České i Slovenské republiky je jednotné. V případě objednávky zboží v hodnotě 1000,-Kč nebo 40,- Eur a vyšší, je poštovné/doprava ZDARMAVíce o cenách dopravného najdete zde.

 

BUDOU V OBJEDNÁVCE PŘILOŽENY I PŘÍSLUŠNÉ DOKUMENTY ?

Samozřejmě. Do balíku Vám vše vložíme. Fakturu, která je daňovým dokladem o zaplacení, a která slouží jako dodací a záruční list a také materiály výrobce, pokud je k danému produktu poskytuje.

 

MOHU ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ VRÁTIT NEBO VYMĚNIT ZA JINÉ ?

Přišlo Vám zboží, které jste si u nás zakoupili, ale raději byste ho vyměnili za jiné? Pokud není zboží používané, můžete jej vyměnit za jiný produkt ve stejném cenovém rozpětí. DŮLEŽITÁ INFORMACE - vzhledem k povaze produktů se na zubní pasty, ústní pěny, vody a dentální nitě nevztahuje nadstandardní záruka 100% spokojenosti zákazníka. Po odtržení ochranného hygienického krytu, již není možné z hygienických důvodů produkt vrátit bez udání důvodu, v běžné 14 denní lhůtě. Pro bližší informace si přečtěte naše Obchodní podmínky.

 

JAKÝ JE POSTUP, POKUD SI NEJSEM JISTÝ VÝBĚREM, NEBO CHCI ODPOVĚDĚT NA OTÁZKU, NA KTEROU JSEM NENAŠEL ODPOVĚĎ ?

V tomto případě nás neváhejte kontaktovat. Vše s Vámi rádi zkonzultujeme, abyste si vybrali správně, a měli z nákupu radost.